slider

OOTD: boyfriend jeans

8/29/2014

school girl.

Koniec sierpnia, od zawsze kojarzył nam się z powrotem do szkoły i odkąd pamiętamy, nie był to dla nas fajny okres. Oczywiście my już te czasy mamy za sobą, jednak czasami miło jest cofnąć się wspomnieniami  o kilka lat wstecz. Dzisiejsza stylizacja przywołuje nam miłe, szkolne i młodzieńcze lata, przez co należy do naszych ulubionych. Nigdy wcześniej nie sądziłyśmy, że z perspektywy czasu, będziemy patrzeć na szkołę inaczej, że będziemy jeszcze kiedyś chciały wrócić do tych beztroskich chwil. Dziwne, co nie? 
Dlatego mamy radę dla tych, którzy jeszcze chodzą do szkoły, aby nie narzekali, tylko korzystali z młodzieńczych lat, bo to nigdy nie wróci :)












 sheinside jacket | big star t-shirt | vintage skirt |atmosphere sneakers  


36 komentarzy:

  1. Świetny zestaw i zdjęcia, spódniczka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mi się podoba ;o jest idealnie! a pierwsze zdjęcie zabójcze :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, taka krata jakoś mi się właśnie ze szkołą kojarzy ;P
    nie wiem dlaczego, ale od zawsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie! Śliczna jest ta spódniczka :)
    Pozdrawiam Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. such an awesome look *-*
    bardzo pieknie wygladasz!
    I especially like the black holding together the whole look.
    the skirt goes so well with your hair :)

    Best regards
    Matthias

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny zestaw i świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! :) w zeszła sobotę organizowałam sesję zdjęciową właśnie w takim klimacie, modelka miała nawet taką samą spódniczkę ;) pozdarwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! :) Buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :) Bardzo podoba mi się ta spódniczka! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this outfit! It is so effortlessly chic.

    Have a great day.

    ~ Seepz
    http://www.savoirstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja! Szkoda, że szkolne lata mam już dawno za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie! :) Bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, bardzo podoba mi się spóniczka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam to uczucie które napisałaś na początku notki! Świetnie wyglądasz w tej stylizacji:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/08/disappointed.html

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja bardzo szkolna, jedynie nie podoba mi się ta spódnica, tj. ja takich nie lubię.
    też mam teraz tak, że mnie wzięło na wspomnienia o szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz ! Z chęcią ubrałabym się tak do szkoły :)

    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowy post
    www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż nie jesteś już uczennicą, wyglądasz przesłodko w tej spódniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look absolutely stunning!!!! Love your entire ensemble!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja i piękne zdjecia :) zawsze chciałam mieć taką spódniczkę :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute look
    very nice slip-ons!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna! idealny zestaw <3 rewelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze miesiąc wakacji <3
    A stylizacja bardzo udana :)
    Lubię takie połączenia :D

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. witamy! bardzo nam się podoba stylizacja i nam będziemy szukać podobnej spódniczki nam, gdyż bardzo nam przypadła do gustu :)
    pozdrawiamy wam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, szkoda, że u nas (śląskie) pogoda taka, że w takim stroju dałoby się spokojnie zamarznąć, a przeziębienie to już oczywista oczywistość. Ale spódniczka jest boska *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, śliczna spódniczka ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LATEST FROM INSTAGRAM - @modemoisell