slider

OOTD: boyfriend jeans

9/13/2014

black & white.

Biel i czerń to kolory, które chyba nigdy nie wyjdą z mody, a stylizację z ich udziałem są ponadczasowe i zdecydowanie sprawdzają w każdych sytuacjach. Dlatego w naszej garderobie, osobną przestrzeń zajmują tego typu ubrania i w dni, kiedy mamy totalną pustkę w głowie sięgamy na regał z naszymi klasykami i  zestaw gotowy :)

















ray ban sunglasses | signora necklace | bershka top |  michael kors watch | bershka pants 
sheinside jacket | aldo shoes

32 komentarze:

  1. nawet gdy są podstawowe odcienie, stylizacja może wyglądać super. i twoja właśnie taka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biel z czernią to najlepsze rozwiązanie, jeśli nie ma się pomysłu na to co na siebie wdziać, a chce się wyglądać i niezobowiązująco i elegancko - bo w codziennym zestawie czerń z bielą też się odnajdzie.
    a na wyjścia eleganckie, to już nawet wspominać nie trzeba, że bywają nieodzowne ;)
    warunek jest jeden - trzeba dobrze w bieli wyglądać ;P

    Tobie w bieli ładnie, możesz ją nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz, jeansy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. For me this is a really cool outfit and your bag is amazing!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie . Młoda , śliczna dziewczyna w nieprzekombinowanym ubraniu ! Lekko i młodzieńczo . Jestem na tak !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zestaw!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czerń i biel zawsze sie sprawdzają :) klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za odkrytym brzuchem, ale klasyka widoczna na zdjęciach mnie ujęła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja mnie oczarowała i naprawdę jest wyjątkowa
    Zapraszam do mnie zachęcam do komentarzy i obserwowania mojego bloga
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka i biżuteria są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie Ty masz rewelacyjne buty! Wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby zwykły czarno- biały zestaw a bardzo mi się podoba!
    Genialnie wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja !!! uwielbiamy takie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo przyjemne dla oka zdjęcia i stylizacja ;)x

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, i zestaw i figurka robią wrażenie ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. promieniejesz :) i ta stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. stylizacja w moich ulubionych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie czerni i bieli z pewnością się nie znudzi. Wyglądasz fenomenalnie i jeszcze ta figura;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz niesamowicie! Kurtka i top są mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie, zapraszam do mnie :) http://fashionbypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LATEST FROM INSTAGRAM - @modemoisell