slider

OOTD: boyfriend jeans

9/08/2014

bośnia i hercegowina.

Podczas naszego pobytu na wakacjach w  Chorwacji, udało nam się odwiedzić sąsiadujący kraj, Bośnię I Hercegowinę.  Jeśli kiedykolwiek słyszeliście o tym państwie, to na pewno zastawialiście się jak tam rzeczywiście jest, bo nas  osobiście zżerała ciekawość. Opinie, jakie do nas docierały, z pewnością nie należały do najlepszych, dlatego też postanowiłyśmy  przekonać się na własnej skórze czym właściwie charakteryzuje się ten kraj.  Miasteczko, w którym się zatrzymaliśmy w Chorwacji, znajdowało się w niedużej odległości od granicy z Bośnią i Hercegowiną, co miało duży wpływ na dodanie tego punktu do planu naszej wycieczki.
 Bośnia i Hercegowina jest państwem, które bez wątpienia posiada swój wewnętrzny urok. W pewien sposób intryguje ale i sprawia, że na skórze pojawiają dreszcze. Uczucia jakie nam towarzyszyły, podczas pobytu w tym kraju, były tak mieszane, że gdyby ktoś poprosił nas  o opisanie wrażeń z wycieczki w kilku słowach, nie potrafiłybyśmy powiedzieć nic. Dlaczego? Już na pierwszy rzut oka widać, że Bośnia I Hercegowina nie należy do najbogatszych państw. Świadczy o tym chociażby mała liczba domów, opustoszałe i zniszczone budynki oraz miejscowości, a także niewielka ilość sklepów, które pojawiały się na trasie naszej wycieczki bardzo rzadko, dodatkowo z dość ubogim asortymentem. Być może w innej części Bośni I Hercegowiny jest zupełnie inaczej, aczkolwiek od strony, od której  my wjeżdżaliśmy, takie widoki nam towarzyszyły. Wszędzie pustka, brudne, niezadbane ulice i brak żywej duszy.  
Nie można jednak tego powiedzieć o Medjugorie, miejscu do którego zmierzaliśmy. Co prawda, miasto może i nie jest krainą mlekiem i miodem płynącą, jednak w porównaniu do innych części Bośni I Hercegowiny, które miałyśmy okazję zobaczyć, prezentuje się bardzo dobrze.
Bośnia i Hercegowina jest tak "ciekawym" państwem, że postanowiłyśmy przygotować dla Was osobny post, poświęcony tylko temu krajowi. Zachęcamy wszystkich, którzy będą mieli taką możliwość, do odwiedzenia tego państwa i zobaczenia czym to się je. Naprawdę warto:)































32 komentarze:

  1. Kraj kontrastów, ale jakich pięknych. Chciałabym odwiedzić Bośnię. Twoje zdjęcia kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Medugorje niespełna dwa tygodnie temu, absolutnie zakochałam się w tym miejscu! :)
    Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma się co dziwić, to kraj zniszczony przez lata wojen...niestety :(
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam odwiedzić Bośnię i Hercegowinę. Ciekawi mnie ten kraj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, masz racje, od razu jak napisałaś Bośnia i Hercegowina to zaczęłam myśleć hmmm... a co tam jest i jak jest :) Hehe :) Bardzo ciekawy kraj do odwiedzenia! Lubię takie 'nieznane' miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :). Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. WSPANIAŁE ZDJĘCIA, NIESAMOWITE MIEJSCE!! SUPER, ŻE NAS TAM ZABRAŁAŚ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, z przyjemnością je obejrzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wycieczki! A zdjęcia przegenialne, oddają klimat, będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite! Chciałabym tam kiedyś pojechać (zresztą mam tak co najmniej z 50 innymi krajami na ziemi :P). Najbardziej podobają mi się te krowy idące drogą a w tle góry! <3 takie to... sielskie anielskie! Myślę, że w BiH w ogóle żyje się wolniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeja przyjemnie się ogląda zdjęcia podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna fotorelacja! Niesamowite widoki!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak pięknie i nie wiadomo po co wszyscy pachją się na majorki itp

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym odwiedzić ;) świetna fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, aż chce się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam tam ale tylko jeden dzień , chyba nawet nie :)
    Obserwuje od dawna i zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam nadzieję,że za rok odwiedzę Chorwację i wtedy zajrzę do Bośni i Hercegowiny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, genialny post, przeniosłaś nas w te miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehh wyjechałoby się na wakacje...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam, ale z tego co widzę, to Bośnia podobna do Bułgarii - też w każdym mieszkaniu klima, niektóre domy wyglądają jak rudery, ale klima w każdym:P

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie, oryginalnie, inaczej..lubię takie miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe miejsce, z tego co widze ze zdjęć ma swój niepowtarzalny klimat ! Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam i znam :) Fajnie było obejrzeć Twoje zdjęcia i sobie przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam, przejechałam spory kawał. Bośnia i Hercegowina to troszkę sztuczny twór, zniszczenia jeszcze powojenne...Zdjęcia wyszły Ci świetnie, uchwyciłaś to co obcokrajowców może zdziwić. Ale to nasi bracia Słowianie :)

    OdpowiedzUsuń

LATEST FROM INSTAGRAM - @modemoisell